سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دارویاب

نظر

نکات مهم در خرید کیف چرم طبیعی

اگر به لوکس و خاص بودن علاقه دارید پس حتما به محصولات و خرید کیف چرم طبیعی هم علاقه دارید تا ترکیب زیبایی در جلسات کاری ، مهمانی یا حتی در دانشگاه داشته باشید . برای همگان کاملا مشخص است که استفاده از یک کیف اداری چرم طبیعی شیک و مدرن با توجه به تیپ شخصیتی که شامل انواع کیف اداری چرم مدیریتی ، کیف اداری چرم دانشجویی ، کیف دیپلمات چرمی وکلا ، کیف لپ تاپ چرمی و غیره می باشد به ظاهر افراد جلوه خاص و شیکی ارائه می کند .

 

خرید کیف چرمی طبیعی

1) تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی را بشناسید

در خرید کیف چرم طبیعی باید بدانید چرم طبیعی از مصنوعی باهم تفاوت های بسیاری دارد ، به عنوان مثال چرم طبیعی قابلیت تنفس و کیفیت بالایی دارد. چرم طبیعی را می توانید با واکس زدن برق و جلای گذشته اش را به آن برگردانید.

چرم مصنوعی چون از مواد شیمیایی ساخته شده است قابلیت جذب نداشته و پس از واکس زدن (خصوصا اگر واکس را کمی بیشتر از حالت عادی استفاده کنید) لباس هایتان را رنگی می کند و برایتان دردسر ساز است.

همچنین اینکه چرم مصنوعی از قابلیت این که زیبایی یک چرم کهنه را به شما هدیه بدهد ناتوان است زیرا پی از مدت زمانی کیفیت و ظاهر خود را از دست می دهد اما قیمت چرم مصنوعی بسیار مناسب تر از چرم طبیعیست.

در زمان خرید کیف چرم طبیعی از روش های تشخیص طبیعی بودن یا مصنوعی بودن چرم خیلی ها به بوی چرم توجه می کنند. اما اگر خیالتان راحت نمی شود برای اینکه چرم طبیعی را به راحتی بتوانید از مصنوعی تشخیص دهید با گرفتن فندک به چرم (برای یک لحظه) می توانید بفهمید که چرم طبیعی است یا مصنوعی زیرا چرم مصنوعی به دلیل تولید از مشتقات نفت ذوب می شود.

 

2) نوع چرم را بشناسید

در هنگام خرید کیف چرم طبیعی باید بدانید تنوع چرم طبیعی زیاد است و از چرم های سنگین تا سبک که از حیوانات مختلف تولید می شود متفادت است . برای مثال چرم گاوی با چرم تمساح و چرم بزی متفاوت است .

هرچه چرم سنگین تر باشد بافت متراکم تری دارد بنابر این دوام بیشتری در مقابل پارگی و ساییش در مرور زمان دارد البته این مسئله باعث میشود وزن کیف شما بیشتر شود ، و اگر نیاز دارید که در خرید کیف چرم طبیعی یک کیف سبک وزن داشته باشید از چرم های بزی استفاده کنید .

اما اگر اهل خرید کیف های متعدد نیستید یا که به قول ضرب المثل انگلیسی ها؛ هنوز آنقدر پولدار نشده اید که جنس ارزان بخرید، پیشنهاد می کنیم سراغ کیف دوشی چرم سنگین بروید که دوام بیشتری برایتان داشته باشد.

برای مشاهده مقاله راهنمای خرید کیف چرم کلیک کنید